tisdag 17 maj 2011

Dagar på bakgården,

Idag har jag äntligen hunnit göra något här hemma, eller jag valde att lämna tvätten och disken till ett senare tillfälle. Så nu har jag fått fixat en sommar dekoration till ytterdörren, räddat en jordgubbsplanta som hade börjat växa mitt på gräsmattan samt det roligaste börjat projektet att måla om våra trädgårdsstolar. Allt detta skulle det ju vara roligt att visa bilder på, men det får bli till en ny dag.  
 
Däremot hann jag få bild på min krokus, innan den snabbt blommade ut.  Passade på och köpte blomlökar förra hösten, dock verkar växtplatsen inte vara den bästa eftersom denna stackare var enda som hittade upp.


På loppis har jag också hunnit springa senaste gången hittade jag nog bara ett dynvar som passar utmärkt med soffan som inte är färdig än. Men gången före hittade jag allt möjligt, från sammanlagt fem olika lopptorg. 


Rekordsnabbt inlägg, skjutsen norrut väntar utanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar