tisdag 1 februari 2011

när jag bestämmer mig för att göra någonting så vill få det gjort så fort som möjligt. vi fick nyligen lite bilder av min brors barn och direkt kom jag ihåg ramarna som finns i den andras barndomshem. eftersom mitt veckoslut innebar bland annat ett 4H-möte, måste jag lita på att dessa ramar hittar sig till lägenheten på den andras ansvar.

ingen överraskning att så inte skedde så jag fick användning för min plan B


 Den här ramen blev dekorerad på en födelsedagsfest för åtta år sedan, sen dess har flera bilder fått ta plats är, 




men eftersom ramen är så havsinspirerad och få av bilderna jag äger delar samma tema, har de sett smått malplacerade ut. eftersom jag inte heller inom den närmaste framtiden kommer att skaffa sommarstuga eller segelbåt, tog jag beslutet att ramen får genomgå en förändring


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar